عمده فروشی کیف زنانه خارجی

خرید مستقیم از تولیدی
عمده فروشی کیف زنانه خارجی

عمده فروشی کیف زنانه خارجی مدل بروز برای دریافت لیست قیمت با ما تماس بگیرید. تولیدی کیف زنانه عمده میوور

انواع مدل های عمده کیف خارجی

طراحی و مد از اصول بی نظیر صنعت تولید کیف است. تولید کنندگان کیف زنانه که با توجه به بازار رقابتی کنونی به حضور طراحان وافرادی که با سلیقه مشتریان آشنایی دارند ، نیاز دارد. خانم ها یکی از پرطرفدارترین استفاده کنندگان کیف های زنانه هستند، تولید کنندگان کیف های زنانه با سابقه ای طولانی در بازار ایران فعالیت دارند.

اما چیزی که حضور تولید کننده را به عنوان یکی از پرفروش ترین کیف های زنانه در بازار به ارمغان می آورد، توانایی رقابت در چیدمان استایل ها و رنگ ها و متریال هاست.چیزی برای کیف های زنانه که به نظر عموم مهم است زیرا با توسعه افزایش تعداد شبکه های اجتماعی، فروش کیف زنانه را می توان به طور موثر با این ابزارهای ارتباطی ایجاد کرد.

 

درصد استفاده از کیف در بین خانم ها بیشتر از آقایان است و به همین دلیل کیف های زنانه با انواع و تعداد بالا در مراکز خرید دیده می شود. این کیف ها که شامل کیف دستی، کیف دوش و دیگر انواع کیف های پرکاربرد می شوند، به خانم ها اجازه می دهند وسایل شخصی خود را در آنها نگهداری کنند و در واقع تاثیر مهمی در بهبود ظاهر آن ها دارند و می توانند با استایل خود آنها را ست کنند.

تمامی کیف های زنانه در انواع و طرح های مختلف و متناسب با هر سلیقه و نیازی موجود می باشد و حتی می توان آنها را با پوشاک اسپرت زنانه هم ست کرد و فروش کیف زنانه ارزان قیمت نیز در شرکت های تجاری به نفع مشتریان انجام می شود.

انواع مدل های عمده کیف خارجی

کیف زنانه گوچی (Gucci)

شاید بتوان گوچی را بهترین برند کیف زنانه خارجی دانست؛ زیرا کیفیت بالایی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد و در سراسر جهان شناخته شده است. کیف زنانه طرح گوچی در رنگ‌های مختلفی مانند: سیاه، سفید، قرمز، بژ و… تولید می‌شوند.

یکی از بهترین مدل‌های کیف‌های برند گوچی، کیف بولینگ است که قیمت بالایی هم دارد. اگر می‌خواهید شیک پوش باشید، باید یکی از این کیف‌ های دستی لوکس را داشته باشید و مطمئناً هر کجا که بروید، همه توجه زیادی به شما خواهند کرد.

مطلب پیشنهادی :  عمده فروشی لباس زنانه

کیف زنانه پرادا (Prada)

پرادا یکی از بهترین برند های خارجی کیف زنانه است که در بین افراد مشهور نیز محبوب زیادی دارد؛ زیرا کیف‌های دستی رده بالایی را تولید می‌کند که بسیار کاربردی هستند. محصولات این برند معروف در رنگ‌های مختلفی مانند: مشکی، سفید، قرمز، بژ و غیره موجود هستند. یکی از بهترین مدل‌های کیف برند پرادا، ساک دستی آن است.

کیف زنانه توری برچ (Tory Burch)

توری برچ یک برند مد سطح بالا است که به دلیل شیک بودن محصولاتش در بین افراد مشهور بسیار محبوب شده است. این برند همچنین به دلیل استفاده از مواد اولیه‌ای مانند: چرم، پنبه، پشم و جیر در میان برند های خارجی کیف زنانه بسیار مشهور شده است.محبوب‌ترین کیف‌های برند توری برچ عبارت‌اند از: کیف فولتون و کیف دستی رابینسون که هر دو نوع با مواد باکیفیت ساخته شده‌اند تا بهترین تجربه ممکن را به شما ارائه دهند.

 

کیف زنانه هرمس (Hermes)

هرمس یکی از کلاسیک‌ترین برندهای مد امروزی است و کیف‌های دستی باکیفیتی را روانه بازار می‌کند. یکی از بهترین مدل‌های کیف برند هرمس می‌توان به کیف Birkin اشاره کرد. شما می‌توانید این محصول را در وب‌سایت‌ها یا فروشگاه‌های مختلف خریداری کنید.

کیف زنانه سلین (Celine)

سلین یکی از شیک‌ترین برند های خارجی کیف زنانه در صنعت مد است. این کیف‌های لوکس از مواد ظریفی مانند: چرم، فلز و جیر ساخته شده‌اند و در بین افراد مشهور نیز بسیار محبوب هستند؛ زیرا می‌توانند با هر لباسی ست شوند یا به تنهایی بدرخشند.

انواع کیف دستی سلین ظاهری کلاسیک دارند و به شما این امکان را می‌دهند تا سال‌ها از آن‌ها استفاده کنید. نمونه‌های جذاب کیف‌های برند سلین عبارت‌اند از: کیف صندوقی، چمدان و کیف‌های ذوزنقه‌ای شکل و…

کیف زنانه لویی ویتون (Louis Vuitton)

این برند کیف زنانه فرانسوی یکی از پیشتازان کیف‌های دستی لوکس است و محصولات آن محبوبیت زیادی دارند. از محبوب‌ترین مدل‌های کیف این برند می‌توان به Speedy و Neverfull اشاره کرد؛ اما مدل‌های دیگری مانند Alma و Keepall نیز تولید می‌شوند که مطمئناً توجه شما را به خود جلب خواهند کرد.

 

انواع مدل های کیف زنانه

موضوعات برتر

شرکت تولیدی پوشاک زنانه
پوشاک زنانه

شرکت تولیدی پوشاک زنانه

  میوور شرکت تولیدی پوشاک زنانه با بهره گیری از مدیریت و برنامه ریزی علمی بزرگترین مجموعه تولیدی پوشاک زنانه با بیش از چند دهه تجربه در جهت رفع نیازهای جامعه جوان کشور با محصولات متنوع و تولید به روز فعالیت می کند. و بر روش های نوآورانه تمرکز دارد.

Read More »
تولید عمده شلوار زنانه
پوشاک زنانه

شلوار عمده زنانه

شلوار عمده زنانه : در دنیای پوشاک زنانه، خرید شلوار زنانه برای کسانی که خواهان سبک مدرن و راحتی هستند مهم است. اما چرا خرید این لباس ها از تولیدکنندگان یک انتخاب هوشمندانه محسوب می شود؟ خرید عمده شلوار زنانه از تولیدکنندگان نه تنها سود مستقیمی برای شما به ارمغان

Read More »

مشاوره خرید و سفارش

تمامی مدل ها بروز ترین ها هستن و طراحی انحصاری میوور هستن
خرید عمده شلوارک زنانه